Evenementenbeleid

Data en tijden:

2e weekend van Maart

Openingstijden; zaterdag 11.00 uur- 19.00 uur

zondag 13.00 uur -18.00 uur

U kunt zich registreren voor deze fair. 

Houd er rekening mee dat alle prijzen die hier staan exclusief BTW zijn, inclusief stroom voor lampjes en mobieltjes ( niet voor een koffiezet apparaat)

De plaatsen zijn vanaf 4×4 meter tot 10×4 meter. Hierop staat gratis een kraam, dit kunt u aangeven op het aan-meldings formulier.

Binnen 25 meter van uw stand is er een stroompunt. Voor uw stand is er een  aansluiting voor uw het opladen mobiel en de lampjes mee berekent in de prijs.   Heeft u een groter vermogen nodig kan u dit aangeven op het registratie formulier tegen meerprijs van €25,- per 750W/3A.

Ook dit terrein is in zijn geheel afgesloten. In de avonduren word het terrein om 23.00 uur op slot en kan er niemand meer in of uit. Natuurlijk is de sleutel bereikbaar als er een noodgeval is voor de personen die overnachten op het terrein.

De tarieven voor handelaren en cateraars vind u terug op de betreffende pagina’s

Aanbod;

Om saturatie van het aanbod te voorkomen beperken we het aantal handelaren dat sterk op elkaar gelijkende producten verkoopt, zoals bijvoorbeeld (maar niet beperkt tot) 3D-prints in de vorm van draken. Beperkingen van het toegestane aanbod worden tijdig gecommuniceerd.

​Annulering;

U kunt tot 21 dagen voor aanvang van het event annuleren, er worden dan € 25,- administratie kosten in rekening gebracht.

​Factuur;

In de eerste week van januari ontvangt u een factuur die dan binnen 2 weken overgemaakt dient te worden. Op deze factuur staan de afspraken die met u gemaakt zijn. Kijk hier goed na zodat indien nodig we deze nog kunnen aanpassen. Pas na het overmaken van de factuur heeft u zeker een plekje op de markt.

Indien gewenst kunt u kunt op het registratieformulier meerder plaatsen reserveren ook kunt u dan een extra kraam huren.

Als u op de gehuurde plaats(en) liever uw eigen tent of verkoopwagen neerzet kan dat, dit geeft u aan op het inschrijf formulier.

Indien er in de laatste week een nieuwe regel van de overheid komt waardoor de markt geen door gang kan vinden kunnen we helaas niet meer als 50% retourneren.

Voor de zekerheid van onze gasten in de avonduren moeten de stand en kramen zeer goed verlicht zijn. Kerstlampjes zijn leuk als versiering maar niet voor verlichting van de markt.

Bij kraamhuur dient u zelf ervoor te zorgen dat de kraam stormvast staat. , neem altijd stormbanden mee en grote haringen.

Wilt u weten welke handelaren zich reeds hebben aangemeld kijk dan op de website deze word iedere week ge update.

Op het terrein is een toilet aanwezig die we gezamenlijk schoonhouden. Standhouders kunnen in hun kraam/tent op het terrein overnachten.

Ook hebben wij een zaal ter beschikking zodat u verwarmd kunt slapen.

Het is niet de bedoeling dat iedereen kacheltjes en koffie apparaten tegelijk aandoet. Er word gezorgd dat de handelaren een koffie kaart kunnen kopen met een gereduceerde prijs.

In uw stand is alleen stroom een uur voor en een uur na de openingstijden.

Er is een plek voor een kampvuur dus neem zelf hout mee.

Opbouw:

Opbouw vrijdag van 10.00 – 20.00 uur. Tijdens de niet openingsuren is het terrein afgesloten.

Opbouw zaterdag van 08.00 uur -10.00 uur dan moeten de auto’s van het terrein af zijn.

Haspels en verlichting zijn niet aanwezig. Wij adviseren u een haspel ( voor buiten) van minimaal 50 meter mee te nemen.

Houdt u rekening mee dat de ruimtes ook op een verharde ondergrond kan zijn. We mogen stenen uit de grond halen voor haringen. Er zijn speciale haringen die je tussen de stenen kan slaan. U kunt aangeven op het inschrijf formulier of u op het grasveld wilt staan.

Op de marktdagen mogen er geen voertuigen op het terrein staan.

De auto’s kunt u parkeren op het parkeerterrein naast het event de parkeerwachters zullen u naar de juiste plek loodsen. Bij aankomt krijt u een standhoude4rs envelop met daarop aangegeven uw parkeerplek. We zouden het geweldig vinden als de auto’s met een mooie opdruk parkeren langs de weg.

Iedere handelaar krijgt 1 parkeerplek . Heeft u een aanhanger geef dat dan aan op het inschrijf formulier

Afbreken:

Zondag 18.00 uur sluit de markt u heeft dan 3 uurtjes om af te bouwen. We ruimen gezamenlijk het terrein op. Uw eigen afval moet u zelf meenemen. Wilt u op de maandag afbreken dan kan dat ook.

We gaan niet voor 18.00 uur inpakken.

Zaterdag komt een vrijwilliger langs om aan u te vragen wanneer u wilt afbreken zodat we een oprijd stoet kunnen maken. U krijgt van de parkeerwachter te horen wanneer u uw auto kunt ophalen en waar u met uw auto moet wachten om op te rijden, zodat u niet de weg blokkeert voor de handelaren die voor u het terrein op mogen komen.

Zorg voor een juiste verzekering van uw kraam of stand.

De website is de basis van alle informatie. Deze word wekelijks bijgewerkt en hier vind u alles over de opbouw, tijden enz hou dit in de gaten.

Ook vind u hier alles wat u nodig heeft voor uw pr.

Alle info die voor u belangrijk zijn staan op de website en kunt u nalezen nadat u bent ingelogd.

Er komt een mailing voor de handelaren

November, januari, februari en een week voor aanvang markt

Winkelwagen
Scroll naar boven